Er zijn verschillende soorten vlaggetjes mogelijk, afhankelijk van de status waarin het document zich bevindt:
- Betaling mislukt: De geïnitieerde betaaltransactie was niet succesvol afgerond. Afhankelijk van de oorzaak, kan je een nieuwe poging ondernemen om het document via POM te betalen, of kan je het document via een alternatieve methode afhandelen. Vergeet in het laatste geval niet om het document als 'reeds betaald' te markeren om eventuele dubbele betalingen te vermijden.
- Dringend: De vervaldag is nog slechts 10 dagen of minder verwijderd, of hij is reeds verstreken.
- Betaling in behandeling: De betaling is geïnitieerd, maar wacht nog op de finale bevestiging dat ze ook effectief werd uitgevoerd. Dit kan tot 3 dagen duren.
- Begunstigde wordt geverifieerd: voor direct debit betalingen, zullen enkel betalingen aan begunstigden die reeds gekend zijn in POM onmiddellijk kunnen geïnitieerd worden. Voor nog ongekende begunstigden, zal eerst een verificatie proces gestart worden waarna deze al dan niet in POM zal geaccepteerd worden. Het document blijft geblokkeerd voor de duur van dat proces.
- Begunstigde geweigerd: wanneer er een vermoeden van fraude bestaat of wanneer de begunstigde niet voldoende betrouwbaar is, kan deze mogelijk geweigerd worden in POM. Je kan dan nog wel documenten voor die begunstigde aanmaken via POM, maar je zal deze niet kunnen betalen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.