Waarom betalen via een POM QR-code of betaallink 100% veilig is 🔒

Volgen

Opmerkingen

4 opmerkingen

  • Avatar
    Dirk blyweert

    Waarom kan ikniet in toekomst laten betalen

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    POM

    Dirk, bij een aantal leveranciers die met ons werken kan je effectief de betaling op een latere datum plannen via Bancontact. Het is de leverancier die bepaalt of ze deze betaaloptie activeren voor hun klanten. Over welke leverancier gaat het precies? Laat hen gerust weten dat je graag van die betaaloptie gebruik wil maken. Je kan eventueel verwijzen naar deze productvideo: https://youtu.be/-Rt0B-Y4exM waar we alles stap voor stap uitleggen.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Valentin Dimitrov

    Hallo, ik heb een brief ontvangen waarin staat dat ik € 543,2 moet betalen. Ondanks mijn grote inspanningen enige tijd geleden heb ik u het aanzienlijk lagere bedrag niet kunnen betalen. Ik kon uw werknemer aan de lijn krijgen die respectloos was en weigerde met mij te praten over alles wat ik wilde uitleggen. Ik kan niet inloggen op uw systeem en betalen, ik heb geen registratie in uw services en het systeem laat me niet toe. Nu is het bedrag flink gestegen, maar nu heb ik de mogelijkheid niet omdat ik niet werk en de mogelijkheid niet heb. De brief heeft een geschreven systeemnummer: PPAWP/22CB409760. PV-nummer: AN.95.C1.926537/2022 als u accepteert dat ik u in termijnen betaal, dan accepteer ik dat, maar zo'n hoog bedrag is niet mogelijk. Nogmaals, ik merk op dat ik verschillende keren heb geprobeerd te betalen.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    POM

    Hi Valentin
    Zonet ben je via mail gecontacteerd ivm een antwoord op jouw opmerking. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je deze via deze mailconversatie steeds stellen.
    Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mvg

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.