Met MyFact kunnen zelfstandigen, KMO’s en freelancers online hun klanten beheren en hun administratieve processen zoals offertes maken en facturen versturen vereenvoudigen.
Het is een krachtig platform, dat modulair is opgebouwd. Om de basisfunctionaliteit van de software uit te breiden, werkt MyFact samen met verschillende partners. En vanaf vandaag is ook een koppeling met POM beschikbaar!
Automatisch een QR-betaalcode of betaalknop toevoegen aan facturen
MyFact-gebruikers krijgen zo de mogelijkheid om automatisch een QR-betaalcode te plaatsen op hun facturen of een POM-betaalknop toe te voegen aan betaalverzoeken die via e-mail verstuurd worden.
Factuurbetalingen ontvangen was nog nooit zo eenvoudig! Dankzij POM zorg je als onderneming namelijk voor:
- Meer betaalgemak voor je klanten, want alle betaalgegevens zijn vooraf ingevuld;
- Snellere betalingen en minder betaalherinneringen;
- Minder tijd voor opvolging aangezien transacties één op één verwerkt worden en de betaaldata steeds 100% correct zijn.
Snel en veilig betalen
Voor de ontvanger van de factuur is het niet langer nodig om het bedrag, de gestructureerde mededeling, het rekeningnummer, … over te typen.
Het volstaat om door te klikken op de betaalknop of de QR-code te scannen met een smartphone. De betaling kan vervolgens zeer makkelijk en veilig uitgevoerd worden via Bancontact. Ook andere betaalmethoden zoals Visa, Mastercard, iDEAL, of Klarna kunnen worden aangeboden.
Een betaling via Bancontact kan zowel via de Payconiq by Bancontact-app plaatsvinden, via één van de banking apps die deze functionaliteit geïntegreerd hebben, als via kaart en kaartlezer.
De betaling verloopt via een betaalpagina, die zowel via PC, smartphone als tablet toegankelijk is. De POM QR-code kan gescand worden met de Payconiq by Bancontact-app, met eender welke QR reader, met de camera van een smartphone (iOS en de meeste Android toestellen), of met de POM app.
MyFact verbinden met POM
De koppeling met POM kan eenvoudig geactiveerd worden vanuit MyFact. In de eerste plaats dien je als gebruiker een POM account aan te vragen. Om de service te activeren wordt een activatiekost aangerekend. Via de betaling daarvan doen we tevens een veiligheidscheck op het rekeningnummer waarop betalingen via POM ontvangen zullen worden. Na ondertekening van de nodige aansluitdocumenten, bezorgen we de accountgegevens die in MyFact kunnen worden ingevoerd om de koppeling te finaliseren.
👉 Nog geen klant bij MyFact? Ontdek alle voordelen en tarieven op www.myfact.be.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.