POM
- Totale activiteit 443
- Laatste activiteit
- Gevolgd door 5 gebruikers
- Stemmen 12
- Abonnementen 266
Artikelen
Recente activiteit van POM Sorteren op recente activiteit-
De QR-code op mijn betaalverzoek werkt niet. Wat doe ik?
Helaas herkennen nog niet alle banking apps POM QR-codes. Sommige banking apps tonen een foutmelding als je een POM QR-code scant. Met de apps van de volgende banken lukt het wel: Argenta, Belfius,...
Wat is het maximumbedrag dat ik kan betalen?
Indien je via de Bancontact Pay-app betaalt, gelden de door Bancontact opgelegde limieten. Het maximumbedrag per factuur is momenteel € 1.500. Verder dien je ook rekening te houden met een maximumb...
Officiële opening StartupVillage Antwerpen
Op 31 mei vond de officiële opening plaats van StartupVillage in Antwerpen (waar sinds kort ons kantoor gevestigd is). In onderstaande video heet co-founder & CEO van POM Johannes Vermeire de aanw...
En hoe zit het dan met mijn betalingen?
Alle betalingen via POM gebeuren via erkende dienstverleners voor betalingen. Momenteel is Bancontact ingesteld als standaard betaalmethode. Anderen kunnen worden toegevoegd maar zullen telkens ook...
Kan ik de betaalgegevens nog wijzigen?
De factuurgegevens op een POM-betaalpagina zijn vooraf ingevuld, je kan deze niet wijzigen. Zo ben je zeker dat je geld op de juiste plek terechtkomt met meteen ook de gevraagde referentie. Indien ...
Hoe kan ik zeker weten dat de QR-betaalcode legitiem is?
Als je een betaling uitvoert via een POM QR-code, kan je er zeker van zijn dat de betaling volledig veilig gebeurt en steeds bij de juiste begunstigde terechtkomt. Elke POM QR-code bevat een unieke...
E-mails van POM belanden in spam. Wat nu?
Het gebeurt wel eens dat e-mails ten onrechte in je spam folder terecht komen. Zo ook voor facturen die door POM via e-mail verstuurd worden. De oorzaak hiervoor is te zoeken bij strenge spamfilter...
POM-tip van de dag: voldoende licht bij scannen factuur?
Bij het scannen van een overschrijvingsformulier: check of er voldoende licht 💡 is en of de printkwaliteit goed is. In het algemeen geldt: hoe gunstiger de omstandigheden, hoe beter het resultaat. ...
Kan ik de betaaldatum zelf kiezen?
Bij een betaling via Bancontact (zij het via de Bancontact Pay-app of een banking app die deze functie ondersteunt) of Visa, Mastercard, Apple Pay, ... kan je de datum van de betaling niet wijzigen...
De POM QR-code is niet meer geldig. Wat nu?
Aan elke POM QR-code of betaallink kan door de leverancier een geldigheidsduur meegegeven worden, bijvoorbeeld tot en met of enkele dagen na de vervaldag van de factuur. Het is dus mogelijk dat je ...