Logo
Community Een aanvraag indienen
Aanmelden
  1. POM Community
  2. Veelgestelde vragen
  3. Betalen via POM

Betalen via POM

Volgen Nieuwe artikelen Nieuwe artikelen en opmerkingen
  • Moet ik een account aanmaken om via POM te kunnen betalen?
  • Met welke betaalmiddelen kan ik via POM betalen?
  • Wat is het maximumbedrag dat ik kan betalen?
  • Kan ik de betaalgegevens nog wijzigen?
  • Kan ik de betaaldatum zelf kiezen?
  • POM One-Click-Pay, hoe werkt dat precies?
  • Hoe weet ik of mijn betaling succesvol is afgerond?
  • Mijn betaling wordt verwerkt door Buckaroo. Wat is de link met POM?
  • Wat als ik per ongeluk dubbel betaal?
  • Ik heb net een betaling uitgevoerd, maar zie deze niet in mijn bankverrichtingen. Hoe komt dat?
  • Ik vind de mededeling en het rekeningnummer van de begunstigde niet terug op mijn bankafschrift. Hoe komt dat?
  • Kan ik een uitgevoerde betaling ongedaan maken?
  • Ik wil een geplande betaling annuleren, hoe doe ik dit?
  • Mijn geplande betaling verschijnt niet bij mijn toekomstige transacties. Hoe komt dat?
  • Ik bots telkens op de melding dat de betaling reeds in behandeling is. Hoe los ik dit op?
  • Ik ontving een betaalherinnering, maar ik heb al betaald. Hoe kan dat?
  • Kan ik mijn betalingen van verschillende rekeningen uitvoeren?
  • Zal POM mijn betalingen automatisch uitvoeren?
  • Kan ik betalingen uitvoeren in andere valuta dan de Euro?
  • Waartoe verbind ik me precies als ik een mandaat teken?
POM Community
Nederlands (België) English (US) Français (Belgique)