Betalen via POM
- Moet ik een account aanmaken om via POM te kunnen betalen?
- Met welke betaalmiddelen kan ik via POM betalen?
- Wat is het maximumbedrag dat ik kan betalen?
- Kan ik de betaalgegevens nog wijzigen?
- Kan ik de betaaldatum zelf kiezen?
- POM One-Click-Pay, hoe werkt dat precies?
- Hoe weet ik of mijn betaling succesvol is afgerond?
- Mijn betaling wordt verwerkt door Buckaroo. Wat is de link met POM?
- Wat als ik per ongeluk dubbel betaal?
- Ik heb net een betaling uitgevoerd, maar zie deze niet in mijn bankverrichtingen. Hoe komt dat?
- Ik vind de mededeling en het rekeningnummer van de begunstigde niet terug op mijn bankafschrift. Hoe komt dat?
- Kan ik een uitgevoerde betaling ongedaan maken?
- Ik wil een geplande betaling annuleren, hoe doe ik dit?
- Mijn geplande betaling verschijnt niet bij mijn toekomstige transacties. Hoe komt dat?
- Ik bots telkens op de melding dat de betaling reeds in behandeling is. Hoe los ik dit op?
- Ik ontving een betaalherinnering, maar ik heb al betaald. Hoe kan dat?
- Kan ik mijn betalingen van verschillende rekeningen uitvoeren?
- Zal POM mijn betalingen automatisch uitvoeren?
- Kan ik betalingen uitvoeren in andere valuta dan de Euro?
- Waartoe verbind ik me precies als ik een mandaat teken?