POM
- Totale activiteit 443
- Laatste activiteit
- Gevolgd door 5 gebruikers
- Stemmen 12
- Abonnementen 266
Artikelen
Recente activiteit van POM Sorteren op recente activiteit-
POM op KanaalZ
De digitalisering creëert opportuniteiten - niet alleen voor technologie start-ups, maar des te meer voor de eindgebruikers. Met POM streven we ernaar de frictie van h...
POM One-Click-Pay, hoe werkt dat precies?
Betalen met één druk op de knop Bij een aantal organisaties die gebruik maken van de POM-betaaldiensten, heb je de mogelijkheid om een betaalverzoek met 1 druk op de knop via Bancontact te betalen....
Onderzoek NSZ: 28 procent facturen aan ondernemingen niet tijdig betaald
Uit onderzoek van NSZ (Neutraal Syndicaat voor Zelfstandigen) bij 804 micro-ondernemingen en kmo’s blijkt dat 28 procent van de facturen aan ondernemingen niet op de vervaldag betaald (*). Wetende...
Samenwerking met Stad Antwerpen: Velo's kleuren groen
De Velostations in de Antwerpse binnenstad kleurden groen vandaag: de zadels van de stadsfietsen kregen groene beschermhoesjes met de boodschap ‘Peace Of Mind, ook voor je poep’. “Met deze ludiek...
POM radiospots on air deze week
Deze week zijn onze spots te horen op de radio (meer bepaald op volgende stations: Radio 1, Studio Brussel, Classic 21, DH Radio, La Première, NRJ, Pure FM and Vivacité). Herbeluister ze hier:
Betalen met Bancontact: nu beschikbaar voor al je facturen in POM
Hier bij POM is het ons doel om jou het leven makkelijker te maken. We werken elke dag aan oplossingen om facturen verwerken eenvoudiger te maken.Vandaag zetten we een nieuwe stap richting nog zor...
Hoe weet ik of mijn betaling succesvol is afgerond?
Na het succesvol afronden van je betaling wordt een betaalbevestigingspagina getoond. Als je de POM QR-code of betaallink opnieuw opent, zal een melding getoond worden dat de betaling reeds werd ui...
Mijn betaling wordt verwerkt door Buckaroo. Wat is de link met POM?
POM doet een beroep op de betaaldiensten van Buckaroo om betaalverkeer mogelijk te maken naar de organisaties die klant zijn bij POM. Buckaroo is een toonaangevende payment service provider in de ...
Wat als ik per ongeluk dubbel betaal?
Iedere POM-betaallink heeft een betaalstatus (nog niet betaald, reeds betaald, in verwerking). Dubbele betalingen voor dezelfde betaallink zijn hierdoor niet mogelijk. Als je reeds betaalde via PO...
Ik heb net een betaling uitgevoerd, maar zie deze niet in mijn bankverrichtingen. Hoe komt dat?
Als je een betaling uitvoert via POM, wordt de transactie ten laatste de eerstvolgende bankdag zichtbaar in je transactieoverzicht. Het is dus mogelijk dat je de transactie niet onmiddellijk terugv...