POM
- Totale activiteit 443
- Laatste activiteit
- Gevolgd door 5 gebruikers
- Stemmen 12
- Abonnementen 266
Artikelen
Recente activiteit van POM Sorteren op recente activiteit-
Ik vind de mededeling en het rekeningnummer van de begunstigde niet terug op mijn bankafschrift. Hoe komt dat?
Dit heeft te maken met de manier waarop kaartbetalingen (bijvoorbeeld via Bancontact) verwerkt worden. Als je een betaling uitvoert via POM, voer je namelijk geen klassieke overschrijving uit, maar...
Kan ik een uitgevoerde betaling ongedaan maken?
Indien je via POM een betaling hebt uitgevoerd, dan kan je de transactie niet zomaar ongedaan maken. Als je het betaalde bedrag wil terugvorderen (bijvoorbeeld omdat je dubbel betaald hebt of niet ...
Ik wil een geplande betaling annuleren, hoe doe ik dit?
Indien je via POM een betaling gepland hebt (bijvoorbeeld op de vervaldag) en je deze wil annuleren, dan neem je best rechtstreeks contact op met de leverancier in kwestie. POM registreert namelijk...
Mijn geplande betaling verschijnt niet bij mijn toekomstige transacties. Hoe komt dat?
Als je ervoor kiest om uitgesteld te betalen via Bancontact, zal de opdracht tot betaling pas op de geplande dag aan de bank worden aangeboden. Tot die tijd is de transactie niet gekend bij de bank...
Ik bots telkens op de melding dat de betaling reeds in behandeling is. Hoe los ik dit op?
Dit probleem doet zich voor als je tijdens het betalen per ongeluk nogmaals de QR-code scant, bijvoorbeeld via de Bancontact Pay-app (de camera functie is namelijk meteen actief als de app geopend ...
Ik ontving een betaalherinnering, maar ik heb al betaald. Hoe kan dat?
Het is mogelijk dat de betaalherinnering en jouw betaling via POM elkaar gekruist hebben. Het kan namelijk tot 3 bankdagen duren vooraleer de leverancier jouw betaling ontvangt.
Kan ik mijn betalingen van verschillende rekeningen uitvoeren?
Ja, dat kan dankzij de koppeling van POM met Bancontact. In de Bancontact Pay-app kan je meerdere bankkaarten toevoegen. Check de website van Bancontact voor meer info.
Zal POM mijn betalingen automatisch uitvoeren?
Nee, betalingen worden enkel uitgevoerd als je daar uitdrukkelijk de opdracht toe geeft. Je behoudt dus ten allen tijde zelf de controle over welke factuur, wanneer wordt betaald, zelfs als je een ...
Kan ik betalingen uitvoeren in andere valuta dan de Euro?
Nee, enkel betalingen in Euro zijn toegestaan.
Waartoe verbind ik me precies als ik een mandaat teken?
We respecteren de regels met betrekking tot de rechten en plichten van de mandaatgever zoals die algemeen voor Europese SEPA Direct Debit betalingen van kracht zijn. Meer info hierover vind je hier.