Als je een betaling uitvoert via POM, wordt de transactie ten laatste de eerstvolgende bankdag zichtbaar in je transactieoverzicht. Het is dus mogelijk dat je de transactie niet onmiddellijk terugvindt in je bankverrichtingen.
Als je twijfelt of de betaling effectief gelukt is, kan je de QR-code opnieuw scannen of de betaallink opnieuw openen. Je zal dan een melding zien dat de betaling reeds werd uitgevoerd (indien de transactie inderdaad is doorgegaan).
Betalingen die je uitvoert via POM zijn zogenaamde kaartbetalingen. De verwerking van dit type betalingen is anders dan bij klassieke overschrijvingen. De betaalgegevens die je ziet in je bankomgeving bij een kaartbetaling en bij een overschrijving zijn dan ook verschillend.
Als je een transactie die je via POM hebt uitgevoerd wil terugvinden, dan zoek je best op bedrag en uitvoerdatum (niet op mededeling of het rekeningnummer van de begunstigde).
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.