Indien je via POM een betaling hebt uitgevoerd, dan kan je de transactie niet zomaar ongedaan maken. Als je het betaalde bedrag wil terugvorderen (bijvoorbeeld omdat je dubbel betaald hebt of niet akkoord bent met de factuur), neem je best rechtstreeks contact op met de leverancier in kwestie. POM registreert enkel de opdracht tot betalen.
Artikelen in deze sectie
- Moet ik een account aanmaken om via POM te kunnen betalen?
- Met welke betaalmiddelen kan ik via POM betalen?
- Wat is het maximumbedrag dat ik kan betalen?
- Kan ik de betaalgegevens nog wijzigen?
- Kan ik de betaaldatum zelf kiezen?
- POM One-Click-Pay, hoe werkt dat precies?
- Hoe weet ik of mijn betaling succesvol is afgerond?
- Mijn betaling wordt verwerkt door Buckaroo. Wat is de link met POM?
- Wat als ik per ongeluk dubbel betaal?
- Ik heb net een betaling uitgevoerd, maar zie deze niet in mijn bankverrichtingen. Hoe komt dat?
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.